Monday, August 11, 2014

Terma & Syarat

for English, click here.

-Bagaimana untuk Place Order à Klik pada link Order Form dan isi boring. Tunggu sehingga anda menerima email pengesahan order anda yang akan dihantar dalam tempoh 24 jam. JANGAN PM KAMI UNTUK MEMBUAT ORDER, HANYA ISI ORDER FORM SAHAJA!

- Berikut adalah cara-cara untuk menulis order dalam kotak ‘List of Items’.

Jersey
[Gred]- [Nama Barang], [Saiz], [Bil. Order] helai

Contoh :
1.Player Issue – Arsenal Home 14/15, S dan M, 2 helai
2.Rare Item – Liverpool 3rd Kit 14/15, S, 1 helai


Pakaian Muslimah
[Nama]- [Kod Warna], [Saiz], [Bil. Order] helai

Contoh :
1.Palazzo Plain - PP001
2.Skirt Plain - SP005
3.Classic Blouse – pink , S , 1 helai ;   oren , M , 1 helai

- Setelah menerima email pengesahan order dari kami, sila buat bayaran sebelum pukul  5 petang sebelum tarikh tutup batch order. Tarikh tutup untuk setiap batch adalah 10hb 20hb dan 30hb setiap bulan.

- Kami akan menerima Online Bank Transfer / deposit ATM melalui Maybank dan CIMB.

- Adalah lebih baik sekiranya anda membuat bayaran mengikut jumlah sebenar pembelian tanpa sebarang balance. Sekiranya terdapat balance iaitu RM5 atau kurang, kami hanya akan refund dan pos bersama barang anda di mana sebarang kehilangan balance money tersebut ketika penghantaran bukan menjadi tanggungjawab kami. Manakala balance berjumlah RM6 ke atas kami akan refund melalu bank transfer.

- Setelah bayaran dibuat, TIADA pembatalan order, TIADA pertukaran barang, TIADA refund. Pastikan juga anda menghantar bukti pembayaran kepada kami.

- Kami tidak menerima sebarang pemulangan atau pertukaran barang yang telah dibeli dan diposkan kepada anda kecuali barang rosak atau barang salah dihantar kepada anda. Sila hantar bukti sebelum kami boleh refund anda.

- Sebarang kerosakan atau kehilangan barang ketika penghantaran juga bukan di bawah tanggungjawab kami.

- Kami hanya menggunakan Poslaju untuk penghantaran kepada semua pelanggan di seluruh Malaysia. Bagi Sarawak dan Sabah, anda perlu tambah RM5 untuk kos penghantaran.

- Kami akan mengepos barang anda dalam tempoh 3 hari bekerja selepas order tutup iaitu 10hb, 20hb, dan 30hb setiap bulan. (AMBIL PERHATIAN BAHAWA SABTU/AHAD/CUTI UMUM BUKAN HARI BEKERJA KAMI)

- Anda dialu-alukan untuk PM kami untuk sebarang pertanyaan sebelum membuat order.

- Sekiranya anda belum menerima bungkusan anda selepas 4 hari bekerja, sila gunakan tracking no. yang diberikan untuk membuat semakan di www.pos.com.my

- Sekiranya bungkusan anda dikembalikan kepada kami, harga untuk pengeposan semula akan ditanggung oleh pembeli.

*Pastikan anda telah membaca kesemua di atas di mana setelah anda menghantar order kepada kami, bermakna anda telah pun BERSETUJU dengan terma dan syarat kami dan sebarang bentuk rungutan tidak akan dilayan.


Peringatan…

*SILA ISI ORDER FORM UNTUK MEMBUAT ORDER*
*ORDER MELALUI PM/KOMEN TIDAK AKAN DITERIMA*
*INFO AKAUN BANK AKAN DIBERI SETELAH KAMI MENERIMA ORDER ANDA*


Akhir kata, para pelanggan dialu-alukan untuk meninggalkan komen atau PM kami berkaitan servis, item, dan sebagainya setelah item diterima supaya kami boleh membuat penambahbaikkan di masa akan datang…

TERIMA KASIH KERANA MEMBELI BELAH DI **GEROBOK TIKEY** \O/


No comments:

Post a Comment